Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΓΑΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΜΕΝΑ "ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ".

Κάποιος έβαλε απόψε στον τραπεζικό λογαριασμό μου ένα χρηματικό ποσό. Δεν γνωρίζω κάποιο άτομο που μου χρωστά λεφτά, αντίθετα γνωρίζω πολλά άτομα που τους χρωστώ. Έχω φτάσει σε πραγματικό αδιέξοδο, γιατί το ύπουλο και σκοτεινό αυτό άτομο επέλεξε να κάνει την συναλλαγή αυτή Αργά το απόγευμα της Παρασκευής, στην έναρξη εορταστικού τριημέρου με τραπαζική αργία τη Δευτέρα. Προφανώς το σκοτεινό και ύπουλο αυτό άτομο θέλει με κάποιον τρόπο να με παγιδεύσει με κάποιο τετελεσμένο γεγονός και να μου στερήσει τη δυνατότητα να ζητήσω διευκρινίσεις από την Τράπεζά μου, κάτι που ούτως ή άλλως δεν μπορώ να κάνω πριν από το πρωί της Τρίτης. Παρόλα αυτά επειδή εγώ είμαι Νομιμόφρων Πολίτης και τηρώ τους Νόμους του κράτους, θα προβώ την Τρίτη το πρωί σε κάθε νόμιμη ενέργεια που θα με προφυλάξει από κάθε πιθανή νομική συνέπεια της αποδοχής αυτού του ποσού. Τρέμω στην ιδέα οτι τα χρήματα αυτά μπορεί να προέρχονται από κάποια παράνομη δραστηριότητα, από εμπόριο ναρκωτικών, από Σωματεμπορεία, τρέμω στο ενδεχόμενο να βρεθώ κατηγορούμενος για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος. Και οι άνθρωποι αυτοί που έκαναν αυτό το πράγμα είναι προφανώς τόσο αδίστακτοι που μπορεί να κινδυνεύει ακόμη κι η ζωή μου. Τρέμω στο ενδεχόμενο μήπως ξαφνικά βρεθώ τσιμεντωμένος σε κάποια ερημική παραλία του Σαρωνικού, ή Φυτεμένος κάτω από κάποιο μελίσσι στα Μεσόγεια. Κάποιοι διαδίδουν χυδαίες φήμες ότι αυτά τα χρήματα είναι δήθεν αποζημίωση απόλυσης. Δεν μπορώ να πιστέψω οτι την ώρα που η πολιτεία δεν μπορεί να πληρώσει προμηθευτές, φάρμακα, συντάξεις βρήκε ξαφνικά Παρασκευή απόγευμα λεφτά για αυτό το πως το λένε το αποζημίωση. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΓΑΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΜΕΝΑ "ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ".
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πια, αυτοί που έβαλαν τα λεφτά είναι Μαφιόζοι. Έχω μπλέξει άσχημα.
Η Παναγία να με Φυλάει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου