Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

Η “Ραδιοτηλεόραση” και ο ρόλος του Ηλία Μόσιαλου, του Γκίκα Μάναλη και του Σίμου Κεδίκογλου

Ερώτηση της  βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, Ζωής Κωνσταντοπούλου
Όπως σας είναι γνωστό, από το έτος 1939, η Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση και, κατά τις τελευταίες δεκαετίες, η ΕΡΤ Α.Ε., εξέδιδε το περιοδικό «Ραδιοτηλεόραση», πασίγνωστο στο Πανελλήνιο, με σταθερή κυκλοφορία και αναγνωστικό κοινό. Το περιοδικό απαριθμεί 2.261 τεύχη, εκ των οποίων το τελευταίο, υπ’ αρ. 2.261 κυκλφόρησε στις 13 Ιουνίου 2013. Η έκδοση του περιοδικού αυτού συγκαταλέγεται στις οικονομικές- εμπορικές δραστηριότητες της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. Κατά την απαγγελία του χουντικής κοπής διαγγέλματος της 11/6/2013, με το οποίο επιχειρήθηκε ο ξαφνικός θάνατος της ΕΡΤ και συκοφαντήθηκε σκοπίμως και τεχνηέντως η ΕΡΤ Α.Ε., ο εξ υμών Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό κ. Κεδίκογλου, αναφέρθηκε στο περιοδικό Ραδιοτηλεόραση ως δήθεν «περιοδικό χωρίς αναγνώστες», το  οποίο «συντηρεί η ΕΡΤ», επιχειρώντας τεχνηέντως να εντάξει την έκδοση του ανωτέρω περιοδικού στις δραστηριότητες υποτιθέμενης «αδιαφανούς και επιζήμιας» λειτουργίας της ΕΡΤ.
Μόλις τρεις ημέρες μετά το ανωτέρω διάγγελμα, μία ημέρα μετά την κυκλοφορία του τελευταίου τεύχους και, ειδικότερα, στις 14/6/2013, ο κ. Κωνσταντίνος Γέρου «κατοχύρωσε» στο διαδίκτυο τον ομώνυμο διαδικτυακό τόπο www.radiotileorasi.com. Εννέα ημέρες μετά το διάγγελμα και, ειδικότερα, στις 20/6/2013, ημερομηνία κατά την οποία θα κυκλοφορούσε το υπ’ αρ. 2.262 τεύχος της γνήσιας «Ραδιοτηλεόρασης», της οποίας η Κυβέρνηση επέβαλε βιαίως την διακοπή κυκλοφορίας, κυκλοφόρησε στα περίπτερα περιοδικό πανομοιότυπο με την «Ραδιοτηλεόραση», φέρον τον απατηλό και κλεψίτυπο τίτλο «ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση», με αύξοντα αριθμό τεύχους 1/2013.
Όπως πάραυτα καταγγέλθηκε και, ειδικότερα, ήδη από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του πλαστού εντύπου, από την εκδότρια του γνήσιου περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση» κ. Βασιλεία Ζερβού και από τους εργαζομένους της ΕΡΤ, το ανωτέρω έντυπο συνιστά απομίμηση- πλαστογραφία του ιστορικού περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση», η δε εικονιζόμενη στο εξώφυλλο του ανωτέρω πρώτου τεύχους κα Τατιάνα Στεφανίδου, της οποίας εφέρετο ότι φιλοξενείται συνέντευξη στο άνω τεύχος, δήλωσε ότι ουδέποτε παραχώρησε σχετική συνέντευξη.
Ως εκδότης του παράνομου εντύπου ήδη στο πρώτο τεύχος εμφανίζεται η εταιρία «ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ», και ως Διευθυντής Σύνταξης ο κ. Γιάννης Βαγγελάτος. Αναγράφονται δε ως διεύθυνση της «εκδότριας» η διεύθυνση «Κηφισίας 189, Μαρούσι, ΤΚ 15124» και τα τηλέφωνα 210-6837070, 210-6123260.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστότοπου «todomino.blogspot.gr» της 21/6/2013, με τίτλο «Μαϊμού Ραδιοτηλεόραση: Όλη η αλήθεια και το παρασκήνιο»,  ο συντάκτης του, δημοσιογράφος κ. Αλέξανδρος Ναλμπάνης, κάλεσε τους ανωτέρω τηλεφωνικούς αριθμούς και ανακάλυψε, μετά από συνομιλία με συντάκτη της «Ώρας των Σπορ», ο οποίος απάντησε στο τηλέφωνο, ότι η συγκεκριμένη τηλεφωνική σύνδεση ανήκει στην «ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ» και όχι στην «ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ». Από το δεύτερο τεύχος του κλεψίτυπου εντύπου, σταμάτησε να αναγράφεται ο αριθμός τηλεφώνου, προφανώς ως αποτέλεσμα της «ενοχλητικής» έρευνας του δημοσιογράφου.
Όπως αναλύεται στα σχετικά κατατεθέντα και στη Βουλή δημοσιεύματα του ανωτέρω δημοσιογράφου («Μαϊμού Ραδιοτηλεόραση: Νέα στοιχεία στο δεύτερο τεύχος» 5/7/2013 και «Μαϊμού Ραδιοτηλεόραση: Να ποιος είναι ο εκδότης» 10/7/2013), στην «ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ» ανήκουν τα έντυπα «Το Άρθρο», «Λοιπόν», «Χάι», «Ώρα των Σπορ», με τα οποία συνδέονται μέλη της εμφανιζόμενης ως «συντακτικής ομάδας» της πλαστής Ραδιοτηλεόρασης. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα δημοσιευθέντα στοιχεία, ο Διευθυντής Σύνταξης κ. Γιάννης Βαγγελάτος είναι Διευθυντής Σύνταξης στην εφημερίδα «Το Άρθρο», στην οποία εργάζεται ως ρεπόρτερ η κ. Εβελίνα Καραγιαννοπούλου, που εμφανίζεται ως μοναδική αρθρογράφος του πρώτου τεύχους. Ο κ. Παναγιώτης Βαζαίος είναι διευθυντής του περιοδικού «Χάι», στο δυναμικό του οποίου ανήκει και η Ζωή Ράπτη, έτερο φερόμενο μέλος της συντακτικής ομάδας. Ιδιοκτήτης της «ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΕ» είναι ο κ. Κωνσταντίνος Γέρου, ο οποίος εμφανίζεται και ως κάτοχος του ανύπαρκτου website «www.radiotileorasi.com»το οποίο εμφανίζεται να κατοχυρώθηκε μόλις στις 14 Ιουνίου 2013. Εξάλλου, η φερόμενη ως εκδότρια εταιρία «ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ» δεν καταγράφεται σε καμμία προηγούμενη διαδικτυακή αναφορά και φαίνεται να έχει όλα τα χαρακτηριστικά τηςεταιρίας-φάντασμα.
Σε σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο «ertopen.gr» με τίτλο «Κυκλοφορεί πλαστή Ραδιοτηλεόραση» αναφέρεται ότι «το εμπορικό σήμα της “μαϊμού Ραδιοτηλεόρασης” κατατέθηκε το 2011. Το 2011 ο τότε Υπουργός Επικρατείας κ. Ηλίας Μόσιαλος προανήγγειλε μέτρα εξυγίανσης της ΕΡΤ, μεταξύ των οποίων και την αναστολή έκδοσης της Ραδιοτηλεόρασης με τις προσφορές της να δίνονται μέσω διαδικτύου».
Παρά το πλήθος των σχετικών δημοσιευμάτων και τις από 20/6/2013 δημόσιες καταγγελίες της εκδότριας του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση» κ. Βασιλείας Ζερβού, των εργαζομένων της ΕΡΤ και της Συντονιστικής Επιτροπής των Συνεργαζομένων Ομοσπονδιών και Ενώσεων Τύπου, αλλά και τα ανωτέρω δημοσιευθέντα στοιχεία, δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση εκ μέρους του Δημοσίου, ως φερομένου καθολικού διαδόχου του συνόλου των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων της ΕΡΤ Α.Ε., νομίμως εκπροσωπουμένου από τον Υπουργό Οικονομικών.
Το θέμα ετέθη και στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργού Επικρατείας «Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία, Ίντερνετ και Τηλεόραση» στην Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης. Στη σχετική ερώτηση που του υπεβλήθη από την υπογράφουσα στις 8/7/2013ο εξ υμών Υφυπουργός Αρμόδιος για θέματα Ραδιοτηλεόρασης κ. Παντελής Καψής δεν έδωσε απάντηση.
Την επομένη 9/7/2013το θέμα επαναφέρθηκε από την υπογράφουσα, ενώ παραδόθηκε και το σχετικό τεύχος στον κ. Καψή (βλ. σχετικό απόσπασμα πρακτικών της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης: Ζ. Κωνσταντοπούλου: «Και στις 21 Ιουνίου κυκλοφόρησε ο «Κόσμος στην Ραδιοτηλεόραση», -κ. Καψή, αν δεν το ξέρετε, σας το επιδεικνύω, σας το παραδίδω, κιόλας-, με κλεμμένο λογότυπο, πλαστογραφημένο περιοδικό»)
Η απάντηση του αρμόδιου Υφυπουργού ήταν η εξής: «για την Ραδιοτηλεόραση, σήμερα το πρωί ζήτησα από την Νομική μου Σύμβουλο να δει το θέμα και να ασκήσει ό,τι ένδικα μέσα χρειάζονται, μέσω του κ. Μάναλη, προφανώς εκείνος κάνει εκείνα τα πράγματα. Δυστυχώς, δεν έχω έκτοτε επικοινωνία μαζί της και δεν ξέρω το αποτέλεσμα».
Κατά τη β’ ανάγνωση του σχεδίου νόμου στην Επιτροπή στις 11/7/2013, και ενώ είχε κυκλοφορήσει και 4ο τεύχος του περιοδικού, πάλι μετά από ερωτήσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, ο εξ υμών Υφυπουργός Αρμόδιος για την ΕΡΤ κ. Καψής δήλωσε:
«Απ’ ό,τι έμαθα η ΕΡΤ δεν είχε κατοχυρώσει το τίτλο «Ραδιοτηλεόραση». Παρ’ όλα αυτά έχω δώσει εντολή, να προχωρήσουμε σε διεκδίκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων. Νομίζω ότι έχει γίνει ήδη και εξώδικο. Έχω δώσει την εντολή στον διαχειριστή, να προχωρήσει στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων».
Ο εξ υμών αρμόδιος Υφυπουργός, κατά τα ανωτέρω, δήλωσε ενώπιον της Επιτροπής της Βουλής ότι αποφάσισε να κινηθεί νομικά για την προάσπιση της δημόσιας περιουσίας,αφού είχαν ήδη κυκλοφορήσει τέσσερα εβδομαδιαία τεύχη του παρανόμου εντύπου (με παράλληλη βίαιη εξαφάνιση από την αγορά του γνησίου εντύπου συνεπεία των ενεργειών της Κυβέρνησης) και, αφού είχε προηγηθεί η έντονη κοινοβουλευτική πίεση από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Το ζήτημα τέθηκε και πάλι από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, κατά τη συζήτηση της πρότασης σύστασης Εξεταστικής Επιτροπής για τη βλάβη του δημοσίου συμφέροντος και της δημοκρατίας από την απόπειρα βίαιης κατάργησης της ΕΡΤ στις 18/7/2013, και ενώ κυκλοφορούσε ήδη και το 5ο τεύχος του ανωτέρω κλεψίτυπου περιοδικού. Η απάντηση του κ. Καψή ήταν ότι κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα στις 17/7/2013, ενώ δήλωσε: «Έχει κανένα νόημα να βγάζει κρατικό περιοδικό «Ραδιοτηλεόραση»; Ποιο δημόσιο συμφέρον επιτελείται έτσι; Απλώς χάνουμε λεφτά γιατί βεβαίως δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε κυκλοφορίες. Είχε ελάχιστη κυκλοφορία και κόστος κοντά στο 1 εκατομμύριο το χρόνο».
Το ζήτημα επαναφέρθηκε εκ νέου κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής στις 19/7/2013. Η απάντηση ήρθε αυτή τη φορά από τον εξ υμών Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό κ. Σίμο Κεδίκογλου, εκφωνητής του διαγγέλματος του κλεισίματος της ΕΡΤ, ο οποίος δήλωσε στο Σώμα ότι «Όσον αφορά την ερώτηση σχετικά με τη Ραδιοτηλεόραση, μόλις ενημερώθηκα ότι τα ασφαλιστικά μέτρα εκδικάζονται σήμερα. Δεν έχουμε ακόμα την απόφαση».
Σημειωτέον ότι, μέχρι αργά το βράδυ της 19/7/2013, ημερομηνία τελευταίας συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής κατά την πρώτη τακτική Σύνοδο της τρέχουσας κοινοβουλευτικής περιόδου (σύνοδος η οποία, με απόφαση της Κυβέρνησης έληξε την αμέσως επόμενη εργάσιμη, Δευτέρα 22/7/2013, χωρίς, πάντως, τη συναίνεση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος είχε ζητήσει να παραμείνει ανοιχτή η Βουλή), ουδεμία ενημέρωση δόθηκε στους βουλευτές για την έκβαση της σχετικής δίκης, παρά τη διατύπωση ρητών σχετικών ερωτημάτων από την πλευρά των βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. (βλ. τοποθέτηση Σταύρου Κοντονή στην Ολομέλεια στις 19/7/2013: «Ρώτησε χθες η κ. Κωνσταντοπούλου τι γίνεται με τη Ραδιοτηλεόραση. Μας είπε ο Υφυπουργός, ο κ. Καψής, ότι έχει προβεί σε κάποιες ενέργειες, δεν είναι ενημερωμένος και θα μιλήσει σήμερα. Ξαναρωτάμε, λοιπόν, σήμερα: Τι γίνεται με τη Ραδιοτηλεόραση; Έχει υποβληθεί αίτηση ασφαλιστικών μέτρων; Έχει ζητηθεί προσωρινή διαταγή για τη διακοπή του λαθρόβιου αυτού εντύπου το οποίο έχει καπηλευτεί τον τίτλο του περιοδικού της Ραδιοτηλεόρασης; Έχει εκδοθεί απόφαση επί της προσωρινής διαταγής; Και ποια είναι η δικάσιμος; Γιατί δεν μας απαντάτε για ένα πράγμα το οποίο είναι διαδικαστικό; Θα προστατευτεί η δημόσια περιουσία; Προστατεύεται; Περιμένουμε απάντηση»).
Στις 25/7/2013, και ενώ δεν υπήρξε καμμία ενημέρωση εκ μέρους της Κυβέρνησης για την έκβαση της εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων, κυκλοφόρησε έντυπο με τον τίτλο «ο κόσμος στην Τηλεόραση» και με αύξοντα αριθμό τεύχους 1/2013. Η μόνη διαφοροποίηση που υπήρξε, πέραν του τίτλου, ήταν η διαγραφή του διαδικτυακού τόπουwww.radiotileorasi.com από το εξώφυλλο του εντύπου. Κατά τα άλλα, η διάταξη του περιοδικού, η παρουσίαση των θεμάτων του και η παρουσίασή του προς το αναγνωστικό κοινό (διάταξη εξωφύλλου) παραμένουν χωρίς καμμία αλλαγή, ως πιστή αντιγραφή του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση» που εξέδιδε η ΕΡΤ, του περιοδικού που παρουσιάσθηκε από τον εξ υμών κ. Κεδίκογλου ως «Περιοδικό χωρίς αναγνώστες, το οποίο συντηρεί η ΕΡΤ». Ο κίνδυνος παραπλάνησης του αναγνωστικού κοινού παραμένει ενεργός, ιδιαιτέρως δεδομένου ότι δεν αναγράφεται σε κανένα σημείο του εντύπου η τυχόν έκδοση προσωρινής διαταγής επί αίτησης ασφαλιστικών μέτρων του Ελληνικού Δημοσίου.
Επειδή η περίπτωση του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση αποτελεί χαρακτηριστικότατο αλλά όχι μοναδικό παράδειγμα καπηλείας, λεηλασίας και λαφυραγώγησης της περιουσίας της ΕΡΤ, που συνιστά δημόσια περιουσία και περιουσία του ελληνικού λαού και δεν επιτρέπεται να παραδίδεται σε πάσης φύσεως αρπακτικά
Επειδή η διαχρονική διαπλοκή της εκτελεστικής εξουσίας με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επιβάλλει ενδελεχή έλεγχο κάθε σταδίου των σχετικών κυβερνητικών ενεργειών, πράξεων και παραλείψεων
Επειδή η προστασία και διασφάλιση της δημόσιας περιουσίας αποτελούν πρωταρχικό καθήκον των εκάστοτε διαχειριστών της
Επειδή, εξάλλου, ο φερόμενος ως «ειδικός διαχειριστής» κ. Γκίκας Μάναλης ήταν ο τελευταίος Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. και είχε, ασφαλώς και γνώση και υποχρέωση προστασίας της περιουσίας και πνευματικής ιδιοκτησίας της Ε.Ρ.Τ., πλην όμως δεν έπραξε το παραμικρό επί εβδομάδες, παρά τις δημόσιες καταγγελίες και την κυκλοφορία του σχετικού πλαστού περιοδικού
Επειδή η καπηλεία της δημόσιας περιουσίας και η εξαπάτηση του αναγνωστικού κοινού συνεχίζονται και μετά την αλλαγή τίτλου του περιοδικού από τις 25/7/2013
Ερωτώνται οι κκ. Υπουργοί
1. Με βάση ποια στοιχεία τεκμηριώνεται η δήλωση του εξ υμών κ. Κεδίκογλου, στις 11/6/2013 περί «περιοδικού χωρίς αναγνώστες, το οποίο συντηρεί η ΕΡΤ»; Πώς εξηγείται η σπουδή υποκατάστασης ενός «περιοδικού χωρίς αναγνώστες», από επιτήδειους που καιροφυλακτούσαν και οι οποίοι προχώρησαν ανενόχλητοι στην υφαρπαγή του τίτλου και του αναγνωστικού κοινού του περιοδικού, όπως αναδύεται από το καταγραφόμενο ιστορικό; Πώς κατάφεραν οι ανωτέρω να εκδώσουν και να θέσουν σε πανελλαδική κυκλοφορία τόσα τεύχη του κλεψίτυπου περιοδικού προ πάσης έννομης αντίδρασης του Ελληνικού Δημοσίου; Γιατί χρειάστηκαν τόσες και τόσο έντονες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης για να υπάρξει έννομη αντίδραση της Κυβέρνησης και γιατί δεν υπήρξε η επιβεβλημένη αντίδραση από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του, με δεδομένο, μάλιστα, ότι τα δια του τύπου τελούμενα αδικήματα λογίζονται ως αυτόφωρα;  Με βάση ποια στοιχεία και ποια μελέτη δηλώθηκε από την Κυβέρνηση στην Ολομέλεια της Βουλής ότι από την έκδοση του Περιοδικού Ραδιοτηλεόραση «Απλώς χάνουμε λεφτά»; Τελικώς, η έκδοση του περιοδικού είναι, αποδεδειγμένα, επιζήμια; Και, σε θετική περίπτωση (που ζητείται να στοιχειοθετηθεί εγγράφως με την κατάθεση κάθε σχετικού αποδεικτικού), πώς εξηγείται η σπουδή και ετοιμότητα αντιποίησης του περιοδικού;
2. Ελέγχεται ή όχι ο κ. Γκίκας Μάναλης για τις πράξεις και παραλείψεις του ως προς την προστασία της περιουσίας της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.; Είναι συμβατή η ιδιότητά του ως «ειδικού διαχειριστή» με τις προηγούμενες ιδιότητές του; Ενήργησε προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος στην περίπτωση του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση»; Σε ποιες ενέργειες προέβη και πότε; Ζητείται η κατάθεση κάθε σχετικού εγγράφου.
3. Σε περίπτωση μη κατοχύρωσης του τίτλου του περιοδικού «Ραδιοτηλεόραση», όπως δηλώθηκε από τον κ. Καψή, αναζητούνται ευθύνες; Σε θετική περίπτωση, από ποιον και σε ποιο πλαίσιο;
4. Υπάρχει καταχώριση της «ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ» στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο και από πότε; Έχουν γίνει σχετικές ενέργειες ελέγχου της ανωτέρω εταιρίας που, ενώ φαίνεται ανύπαρκτη, ενεπλάκη στην έκδοση του πλαστού εντύπου; Ζητείται να κατατεθούν τα σχετικά ΦΕΚ.
5.  Ποιες νομικές ενέργειες έχουν γίνει για την προάσπιση των συμφερόντων της ΕΡΤ και της δημόσιας περιουσίας; Πώς τοποθετούνται οι αρμόδιοι Υπουργοί απέναντι στον επιδιωχθέντα αθέμιτο και παράνομο πλουτισμό των δικαιούχων της «ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ», από την κυκλοφορία πέντε πλαστών τευχών,  εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου; Ζητείται να κατατεθεί κάθε σχετικό έγγραφο και δικόγραφο, που αποτυπώνει τις μέχρι σήμερα νομικές ενέργειες
6. Ποιο το αποτέλεσμα της συζήτησης της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων που, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Κυβέρνησης, εκδικάσθηκε στις 19/7/2013; Ζητείται να κατατεθούν όλα τα σχετικά έγγραφα και δικόγραφα (η αναφερθείσα εξώδικος, η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, η πράξη ορισμού δικασίμου, τυχόν υπομνήματα εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου και των αντιδίκων, τυχόν σημείωμα προσωρινής διαταγής). Ποιους μάρτυρες εξέτασε το Ελληνικό Δημόσιο και ποιους η αντίδικος πλευρά; Ποια επιχειρήματα προβλήθηκαν από τους αντιδίκους; Ζητήθηκε και αξιοποιήθηκε η γνώση και η μαρτυρία των εργαζομένων και υπευθύνων της γνήσιας «Ραδιοτηλεόρασης»; Ποιος έχει αναλάβει την νομική εκπροσώπηση του Ελληνικού Δημοσίου και με ποια εντολή (περιεχόμενο εντολής εκπροσώπησης); Ποιες άλλες νομικές ενέργειες ή δικάσιμοι εκκρεμούν;
7. Πέραν της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων, έχει κατατεθεί σχετική μήνυση για την προδήλως αξιόποινη συμπεριφορά που αποτυπώνεται στο ανωτέρω ιστορικό; Έχει γίνει αγωγή ή οποιαδήποτε άλλη νομική ενέργεια αναζήτησης αποζημίωσης και χρηματικής ικανοποίησης; Ζητείται να κατατεθεί κάθε σχετικό έγγραφο και δικόγραφο
Αθήνα, 31/7/13
Η ερωτώσα βουλευτής
Ζωή Κωνσταντοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου