Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων:Όταν χάνεται η τσίπα


Όταν χάνεται η τσίπα
Καλά ο Κεδίκογλου
αλλά και η άλλη στην ΕΡΤ…
Σκίζει ο Κεδίκογλου .Βάζει λουκέτο στο πρώτο πρόγραμμα της
ΕΡΤ αφήνει απλήρωτους τους δημοσιογράφους αλλά ακόμη και
από την Μόσχα, όπου βρίσκεται εξοφλεί τα γραμμάτια που
χρωστάει σε ημετέρους.
Χθες λοιπόν με εντολή του,ο γενικός διευθυντής ενημέρωσης της
ΕΡΤ Αιμ. Λιάτσος, υπέγραψε απόφαση (ΑΠ 105900 27-2-2013),
που τοποθετεί ως προϊστάμενη εκδόσεων , δηλαδή διευθύντρια
της ραδιοτηλεόρασης την Β. Ζερβού εκπρόσωπο των
εργαζομένων στην ΕΣΗΕΑ, προφανώς σε αναγνώριση της
μεγάλης προσφοράς της στον κλάδο.
Η προαγωγή της έγινε λίγο μετά τη χθεσινή συνέλευση στην
ΕΡΤ, που κατέληξε να προτείνει απεργιακές κινητοποιήσεις για
σκάνδαλα και ρουσφέτια και άλλα στην δημόσια ραδιοτηλεόραση.
Και μάλιστα η απόφαση δημοσιεύθηκε με ένα τρόπο ώστε να μην
είναι εύκολο να αναζητηθεί εύκολα στη διαύγεια της ΕΡΤ, το
έγγραφο Λιάτσου που αναρτήθηκε, μεταξύ άλλων, μήπως και δεν
γίνει αμέσως αντιληπτό.
Στις 25-2-2013, η συγκεκριμένη, απαντώντας στην αποκάλυψη
για την επιδοκιμασία του συνδικαλιστικού έργου της,
διένειμε την ακόλουθη επιστολή… διαμαρτυρίας:
“…Έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι ξεκάθαρη σε ότι λέω και σε ότι κάνω, όπως και
να υποστηρίζω την άποψή μου καθώς και την άποψη των συναδέλφων μου που
εκπροσωπώ, στο Ραδιόφωνο, τα Πολυμέσα και την Ραδιοτηλεόραση.
Αυτό πολλές φoρές το έχω πληρώσει και έχει δημιουργήσει δυσκολίες στην
προσωπική μου ζωή. Όμως οι άνθρωποι δεν αλλάζουν ούτε στην ηθική τους ούτε
στον χαρακτήρα τους.
.
Η επιστολή μου αυτή έχει σκοπό να σας ενημερώσει, γιατί και πάλι κάποιες κακιές
γλώσσες έχουν βγει στους διάδρομους και προσπαθούν να διαδώσουν και να
διαστρεβλώσουν την αλήθεια για μια πρόταση η οποία μου έγινε από την Διοίκηση.
Η πρόταση αυτή είναι να αναλάβω την Διεύθυνση του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση.
Πρέπει να σας πω, ότι πολλές φορές στο παρελθόν μου είχε προταθεί και η θέση του
αρχισυντάκτη και να κάνω αποκλειστική σύμβαση κλπ.
Μέχρι σήμερα και στα 26 χρόνια που υπηρετώ στην ΕΡΤ , παραμένω μια απλή
συντάκτρια του ραδιοφώνου…
Η απάντηση που έδωσα στην Διοίκηση στην τιμητική και
θα έλεγα ότι μου
προκάλεσε έκπληξη, πρόταση
που μου έγινε, είναι ότι πρώτον είμαι εκπρόσωπος και
δεν μπορώ να δεχτώ ένα τέτοιο τίτλος μέχρι να εξαντληθεί η θητεία μου,
δεύτερον ότι για να αναλάβω τη Ραδιοτηλεόραση θα ήθελα ένα πλήρη απολογισμό
από τον σημερινό Διευθυντή έκδοσης ώστε να αξιολογήσω και να αποφασίσω αν θα
με ενδιέφερε αυτό το εγχείρημα…
.Αυτή είναι λοιπόν η αλήθεια και μόνο αυτή, την οποία οφείλω να σας την πω για να
την γνωρίζετε και όχι για να σταματήσουν τα γνωστά «παπαγαλάκια» να διαδίδουν
διάφορα τα οποία έτσι η αλλιώς θα το κάνουν όπως έχουν κάνει και στο παρελθόν.
Μου είναι παγερά αδιάφοροι και για μια ακόμα φορά θα λειτουργήσω σύμφωνα μ
αυτό που μου υπαγορεύει η συνείδησή μου και η επαγγελματική μου ευσυνειδησία
Σας ευχαριστώ
Βασιλεία Ζερβου
Σε δυο μέρες όμως όλα αυτά από την επιστολή πήγαν περίπατο.
Και πήρε την καρεκλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διαβόητη ΚΥΑ, υπέρ της
οποίας,ετάχθη εξ αρχής η νέα διευθύντρια, που μειώνει από
5-41% τους μισθούς στα δημόσια ΜΜΕ, καταργεί τις ΣΣΕ
καθιερώνει ελάχιστη απασχόληση 8ωρο και βάλε, κόβει
υπερωρίες, αμοιβές για Σαββατοκύριακα και δεν γνωρίζει όλη την
προυπηρεσία , βρίσκεται στο στάδιο της τελευταίας υπογραφής
πριν δημοσιευτεί στο ΦΕΚ.
Τζάμπα την πλήρωσε ο Ολάντ. Δεν υπέγραφαν μια βδομάδα
νωρίτερα την απόφαση.

.Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου