Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Είμαι ιερή αγελάδα;

Είμαι μια εργαζόμενη στην ΕΡΤ, εδώ και 25 χρόνια , έμαθα να δουλεύω με σπουδαίους ανθρώπους που ποτέ δεν υπολόγισαν χρόνο, χρήμα και προσωπική ζωή για τη δουλειά τους .. ήμουν συνεργάτης στην ΕΡΤ για 17 χρόνια και έγινα αορίστου χρόνου με το προεδρικό διάταγμα Παυλόπουλου χωρίς να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μου στην ΕΡΤ ... ετσι ο μισθός μου ειναι 900 ευρώ... είμαι πάντα στην πρωινή ζώνη ...κάνω τη διεύθυνση παραγωγής στην καθημερινή πρωινή εκπομπή χωρίς κανένα βοηθό ούτε καν φροντιστή( απαραίτητη ειδικότητα στις ζωντανές εκπομπές) δουλεύω το λιγότερο 12 ώρες την ημέρα...το κινητό μου δεν κλείνει ποτέ...και κάθε Κυριακή απόγευμα είμαι στην ΕΡΤ χωρίς να παίρνω ρεπό ....τα πρόσθετα που έπαιρνα ...(... έχω να πληρωθώ από το Νοέμβριο) δεν ξεπέρασαν πότε τα 300 ευρώ...μήπως ήμουν εγώ η χρυσή αγελάδα της ΕΡΤ όπως είπε ο πρωθυπουργός? ....αναρωτιέμαι.
Βάσω Φούρλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου