από media industry
“Σεισμικές αλλαγές” στον τηλεοπτικό χάρτη. Η απόφαση του ομίλου Βαρδινογιάννη να αποκτήσει πολιτικό χαρακτήρα το Star και η συνεργασία, με το Νίκο Χατζηνικολάου αλλάζει δεδομένα και ισορροπίες ετών σε μια αγορά που καταρρέει λόγω της διαδικασίας φτωχοποίησης της χώρας. Σε μια περίοδο που ρυθμίζεται η τηλεόραση και η οικονομία των επόμενων 30 ετών, ο όμιλος Βαρδινογιάννη παίρνει θέση και αναπόφευκτα θα χρειαστούν να λάβουν και οι υπόλοιποι με πρώτο από όλους το Mega.
Η τηλεοπτική αγορά με τη διαφήμιση να πέφτει με γοργούς ρυθμούς δεν αντέχει 5 μεγάλα κανάλια, Mega, ANT1, Alpha, Star και Σκάι και μετά το λουκέτο στο Alterαναζητείται το επόμενο θύμα στους «αγώνες πείνας» , κατά τα πρότυπα της τρομακτικής ομώνυμης κινηματογραφικής ταινίας. Ένα από τα θύματα μπορεί να είναι η ΕΡΤ, η οποία είναι στο στόχαστρο του ΔΝΤ και της τρικομματικης κυβέρνησης.
Το κλείσιμο και το εκ νέου άνοιγμα της θα δώσει ανάσα ζωής και κοινό σε κάποιο από τα ιδιωτικά κανάλια, αν εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο.
Το κλείσιμο και το εκ νέου άνοιγμα της θα δώσει ανάσα ζωής και κοινό σε κάποιο από τα ιδιωτικά κανάλια, αν εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο.
Την ίδια ώρα μαίνεται η μάχη των συχνοτήτων. «Από την πίσω πόρτα» το ΑΡΤ TV του Γιώργου Καρατζαφέρη απέκτησε, με απόφαση του ΕΣΡ τη δυνατότητα για ψηφιακή εκπομπή αρχικά στη Θεσσαλονίκη και μετά σε όλη τη χώρα (εκπέμπει ήδη σε αρκετά σημεία). Ταυτόχρονα η κυβέρνηση, εξαιτίας της ανάγκης για τη διάθεση του ψηφιακού μερίσματος ξεκινάει τη διαβούλευση για τους παρόχους δικτύου με τη Digea, την εταιρεία των σταθμών εθνικής εμβέλειας να έχει, λόγω ισχύος, τον πρώτο λόγο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου