Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Στην Κατάψυξη...


Προς τον Γενικό Διευθυντή Ενημέρωσης της ΕΡΤ Α.Ε. κ. Αιμίλιο Λιάτσο, δημοσιογράφο-μέλος της ΕΣΗΕΑ
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Του Γεωργίου Κογιάννη, δημοσιογράφου με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
Όπως καλά γνωρίζετε, με απόφαση του απελθόντος Γενικού Διευθυντή Ενημέρωσης κ. Βασ.Μπίτση (104135/17.09.2010) μου ανατέθηκαν καθήκοντα Διευθυντή Ειδήσεων. Στη διάρκεια της θητείας μου πέτυχα να προσδώσω – σε συνεργασία με όλους τους συναδέλφους, δημοσιογράφους και τεχνικούς – κύρος και εγκυρότητα στις ειδήσεις της ΕΡΤ και αυτό αποτυπώθηκε και στα ποσοστά τηλεθέασης των δελτίων ειδήσεων, με αποκορύφωμα τη βραδιά των τελευταίων εκλογών, όπου, για πρώτη φορά στην ιστορία της, η ΝΕΤ ήρθε πρώτο κανάλι σε τηλεθέαση, κερδίζοντας όλους τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς.
Αντί για επιβράβευση, η νέα διοίκηση της ΕΡΤ, με την υπ’ αριθμ. 858/4.09.2012 απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Ν.Σίμου, με απάλλαξε των καθηκόντων μου και με άφησε χωρίς αντικείμενο εργασίας. Πρόκειται για μια απόφαση κατάφωρα παράνομη και καταχρηστική.
Το ίδιο παράνομη και καταχρηστική είναι και η δική σας απόφαση (105642/17.09.2012) που ακολούθησε δεκατρείς ημέρες αργότερα, γιατί με καταργείτε από μια θέση που, τυπικά και ουσιαστικά, δεν κατείχα, αφού Διευθυντής Ειδήσεων είχε ήδη τοποθετηθεί άλλος συνάδελφος (ο κ. Στράτος Μπαλής), την ίδια ημέρα που με απάλλαξε των καθηκόντων μου ο Διευθύνων Σύμβουλος. Στην προσπάθειά σας να προσδώσετε «νομιμοφάνεια» στην καθαίρεσή μου εξαφανίσατε έναν διευθυντή, εν προκειμένω τον κ. Μπαλή.
Από την πρώτη μέρα που αναλάβατε τη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης σας ζήτησα επανειλημμένως στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις μας, να μου αναθέσετε καθήκοντα ανάλογα της θέσης που κατείχα έως την αποπομπή μου, καθώς και γραφείο για να στεγαστώ. Εως σήμερα ούτε καθήκοντα μου έχετε αναθέσει, ούτε γραφείο μου έχει διατεθεί, παρ’ ότι προσέρχομαι καθημερινά στην εργασία μου, με συνέπεια να στεγάζομαι στο μπαρ ή να περιφέρομαι στους διαδρόμους χωρίς αντικείμενο και αρμοδιότητες.
Η δυσβάσταχτη αυτή κατάσταση «ψυγείου» μου προκαλεί τεράστια ηθική και οικονομική βλάβη, δεδομένου ότι με απαξιώνει εργασιακά και κοινωνικά μετά από 32 χρόνια στη δημοσιογραφία. Επίσης, δεν συνάδει με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα μου και τη μέχρι τώρα επιτυχή σταδιοδρομία μου τόσο στην ΕΡΤ, όσο και τον κλάδο γενικότερα. Ούτε δικαιολογείται αντικειμενικά από τις ανάγκες της εταιρίας, αφού σύμφωνα με τις τελευταίες μόνον αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, κρίθηκε αναγκαίο να προσληφθούν από την ελεύθερη αγορά άνω των 30 δημοσιογράφων για την κάλυψη στελεχιακών θέσεων.
Συνακόλουθα συνιστά μονομερή βλαπτική μεταβολή των όρων της εργασιακής μου σύμβασης με την καταχρηστική άσκηση του διευθυντικού δικαιώματος εκ μέρους της διοίκησης της ΕΡΤ ΑΕ.
ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
επιφυλασσόμενος κάθε δικαιώματός μου
ΖΗΤΩ
να παύσει αυτή η εις βάρος μου δυσμενής μεταχείριση.
Αγία Παρασκευή
Με τιμή
Κοινοποίηση:
Πρόεδρο ΕΡΤ ΑΕ κ. Ν. Τέλλη
Διευθύνοντα Σύμβουλο ΕΡΤ ΑΕ κ. Ν. Σίμο
Μέλη του ΔΣ της ΕΡΤ ΑΕ
ΕΣΗΕΑ
ΠΟΕΣΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου